Загальний обсяг продажу українського «МЕТРО» за період з 1 жовтня 2013 року до 30 вересня 2014 року становить 531 млн євро. «МЕТРО Кеш Енд Кері Україна» належить одному з найбільших торгових компаній світу – METRO GROUP, яка за той самий звітний період заробила близько 63 млрд євро в 2200 магазинах компанії, представлених в 30 країнах світу.
Як було зазначено раніше, в українському «МЕТРО» змінився голова, їм став Мартін Шумахер, який раніше займав посаду комерційного директора. Також, Юлія Пилипенко змінила місце директора по персоналу та корпоративним комунікаціям на посаду директора з продажу.
За словами нового голови, незважаючи на важку ситуацію в країні, «МЕТРО Кеш Енд Кері Україна» активно модернізує свої магазини, вводить послуги, які раніше були недоступні на українському ринку.
Німецька компанія є найбільшим німецьким інвестором в економіку України, тому «МЕТРО Кеш Енд Кері Україна» робить все можливе, щоб впроваджувати передовий європейський досвід в рамках довгострокової стратегії по зміцненню позицій на ринку України.
«МЕТРО Кеш Енд Кері Україна» — клієнт, який співпрацює з ГК «Всесвіт», яка доставляє товари компаній-імпортерів в Україну. Окрім цього, «Всесвіт» займається в Україні логістикою і схожими організаційними процесами.