Головна
Публікації
«АТБ-маркет», Volwest Group и Fozzy Group — лідери розвитку серед українських ритерйлерів товарів широкого вжитку

«АТБ-маркет», Volwest Group и Fozzy Group — лідери розвитку серед українських ритерйлерів товарів широкого вжитку

Найкращі показники розвитку серед українських FMCG-ритейлерів продемонстрували офіційні покупці продукції, дистрибуцією якої займається ГК «Всесвіт» — компанії «АТБ-маркет», Volwest Group и Fozzy. Проте, динаміка в порівнянні з 2013 роком впала, що можна пояснити не тільки економічними проблемами в країні, але й переорієнтацією ритейлерської сфери на локальні, невеликі магазини. Ігор Гугля, голова GT Partners Group, констатує, що час гігантоманії пройшов, і концепція відкриття нових маркетів — це "магазин біля дому".

В «АТБ» в 2015 році відкрилося 69 магазинів, у Volwest Group — 39, у Fozzy — 29. Географія розповсюдження закладів, що відкриваються, постійно змінювалась протягом року. Так, на початку минулого року більшість магазинів відкривалась на сході країни, а в кінці — на західній. Гугля наголошує, що незважаючи на те, що на сході України багато магазинів закрились, сальдо позитивне і кількість відкритих маркетів перевищує кількість закритих.

ГК «Всесвіт» займається імпортом, логістичним обслуговуванням, дистрибуцією товарів по Україні. Співпрацюючи з найкращими компаніями-постачальниками, ГК «Всесвіт» співпрацює також з найбільшими в країні ритейлерами товарів повсякденного вжитку.