Головна
Публікації
У скільки обійдеться покупка українського бренду?

У скільки обійдеться покупка українського бренду?

Компанія MPP Consulting розрахувала вартість національних торгових марок.

Вартість кожного бренду розраховувалася на підставі фінансових результатів компаній - власників марок, а також факторів, які можуть впливати на вартість бренду, - географічне покриття продажів, технологічна складова і інших чинників.

В першу п'ятірку ТОП-100 увійшли бренд «Моршинська» - 533 $ млн, «Нова пошта» - 285 $ млн, «Rozetka» - 244 $ млн, «ПриватБанк» - 237 $ млн, «Sandora» - 231 $ млн.

Також в список потрапили 8 брендів з галузі продуктового рітейлу.

Сумарна вартість всіх брендів, в порівнянні з прийшлим роком, зросла на 7,9% і становить майже $ 6 млрд.

 

Як провідний дистриб'ютор і логістичний оператор в Україні, компанія "Всесвіт. Логістик" реалізує товари і безпосередньо, і через національні та регіональні роздрібні мережі рітейлерів. Серед наших партнерів такі провідні торгові мережі як Aushan, Fozzy Group, Metro, Novus, Фуршет, Еко маркет, АТБ, Varus, Велика Кишеня, Таврія, Billa Ukraine, Брусничка, Епіцентр, Космо і інші.