Головна
Публікації
Концерн Unilever оголосив про скорочення витрат на маркетинг

Концерн Unilever оголосив про скорочення витрат на маркетинг

Unilever скоротить удвічі кількість рекламних агентств, з якими співпрацює. Концерн планомірно скорочує витрати на маркетинг.

ГК «Всесвіт» пропонує послуги, пов'язані зі складською логістикою. Ми пропонуємо якісно обладнані простору під зберігання продуктових товарів. Звертаючись до нас, ви можете бути впевнені в тому, що ваші товари надійно збережуться.

Скорочення співпраці з агентствами дозволить наполовину скоротити витрати на рекламні потреби, звести їх до щорічних 2 млрд євро. За словами фінансового директора концерну, Ґрема Піткетлі, подібне рішення послужить на користь Unilever. Також планується зменшити кількість реклами на 30%, а також скоротити її впровадження на ринки, які розвиваються.

Нагадаємо, що недавно в Україні збільшився експорт ягід.