У Аграрного фонду з’явились плани по розповсюдженню популярних товарів харчування торгівельним мережам. Так, фасоване борошно, цукор, гречка будуть продаватись напряму роздрібним мережам. Про це заявив голова правління регулятора Андрій Радченко. Таким чином, держава бажає утримати на одному рівні ціни на стратегічно важливі для населення продукти за рахунок продажу їх с держрезерву.
Коли настає час затягнути пояси тугіше, продовольчі питання стають пріоритетними. Якісні та своєчасні постачання продуктів забезпечуються грамотного організованою складською та транспортною логістикою у дистриб’юторів продуктів харчування. Україна – сучасна платформа для плідної роботи, ГК «Всесвіт» завжди забезпечує найкращу якість власних послуг.
За словами Андрія Радченка, вихід державної компанії дозволить не тільки стримати ціни на актуальні продукті, але й розширити асортимент. Аграрний фонд існує починаючи з 2013 року і являє собою комерційну інстанцію, яка повністю належить державі. Завдання фонду – контролювати продовольчу безпеку в Україні, регулювати ринок харчування, використовуючи товарні інтервенції, а також закупати та переробляти зернові культури та інші групи продуктів.
Тим не менше, деякі учасники продуктового ринку не вірять у вищеназвану причину виходу АФ на ринок сбуту. Так, Олександр Васильченко, гендиректор «Укрхлібпрому», припускає, що держава хоче позбутись від залишків продовольчих товарів, які були накоплені за поточний маркетинговий рік та отримати капітал для придбання продуктів у наступному році. Це також підтверджується фактом падіння інфляції та зниженням цін на цукор і хліб у травні.
Голова «Укрхлібпрому» стверджує, що знизити цін и на цукор, борошно та гречку, продаючи ці товари напряму, не вийде, через те, що їхня початкова вартістю буде нижче за ринкову – вони ж бо закупалися під час іншого курсу долару. Гендиректор «Фуршету» Євгеній Кулінич виражає занепокоєння, що на утримування цін також може вплинути вивід Аграрним фондом великого об’єму продукції в надзвичайно короткий строк, що потягне за собою обвал закупівельних вартостей та непрогнозоване падіння ціни на роздрібний товар.