Головна
Публікації
Частка українських товарів на ринку збільшується

Частка українських товарів на ринку збільшується

У зв’язку з тяжкою ситуацією з імпортом в Україну, відбувається активне підвищення попиту на українські аналоги тих чи інших продовольчих продуктів. Висока ціна примушує споживача перейти на українське.

ГК «Всесвіт» – це не тільки один з ведучих дистриб’юторів продуктів харчування, але також є організатором логістичного обслуговування в Україні. Використовуючи багаторічний досвід та роботу співробітників, ми переслідуємо та вдало досягаємо мети організувати швидке та якісне постачання продуктів харчування зі всього світу в найбільші торгівельні мережі.

Обсяг імпорту, за словами спеціалістів, знизився на 50%, а частка українських продуктів в магазинах торгівельних мереж збільшилась з 70% до 85%. Крім того, з’явились українські бренди, які покликані підмінити іноземні товари, які поступово зникають. Тепер покупець може придбати український хамон, моцарелу. Дорогі італійські борошняні продукти замінюються псевдоіталійською пастою вітчизняного виробництва, а імпортні йогурти – українськими аналогами.

При цьому, згідно тверджень експерта Української асоціації постачальників торгівельних мереж Олексія Дорошенка, це далеко не найкраща ознака для українських продовольчих виробників. Через те, що використовується імпортна сировина для виробництва в Україні, компанії стали заробляти менше, незважаючи на стрибок попиту. Неможна не врахувати 25% просідання роздрібної торгівлі на території країни. Проте, збільшення продажу української продукції дозволяє вітчизняним компаніям триматися на поверхні і не знижувати якості товарів.